Rabu, 28 Julai 2010

~Walaupun Bukan J..U..A..R..A tapi apa yg penting H..A..P..P..Y~



Alhamdullilah..selesai sudah pertandingan tarian 1 Malaysia yg dianjurkan semperna Karnival Hari Guru UKM semalam. Seronok sangat2x.Aper x sonok ye, seumur hidup mane la aku nie penah masuk tarian aper2, nie kene plak jadi wakil program tuk sertai pertandingan nie.

Aku yg x pandai aper2 dlm bab2 tarian nie, x semene-mene jadi koreografer tarian. nk cari mak2 nyah tlg kami xde saper yg yah dlm klas, nk try tanye budak2 tarian kolej xde saper yg rapat last2 aku jugak yg jadi bidang terjun..Perh agak mencabar kewibawaan aku. Kak pae petang tue dah siap bagi aku lagu dan siap de video tuk aku try dulu mcm mane. Uih agak susah.Xpe2, try ah dulu, uper ye memang susah, sampai 2 pagi menghafal step baru boleh dapat. Esok dah start dah nk ajar anak murid.kalo ckgu pun x pandai nk wat mcm mane nie..hehehhe..Mula2 susah gak nk ajar, sume ye agak x reti nk menari termasukla aku yg mane pergerakkan ye agak la kaku mcm kayu. Tapi cube3x...uih berhasil jugak. dalam masa 4 1/2 hari semua org boleh hafal step masing-masing.

Walaupun kami bukanlah JUARA dalam pertandingan ini, tapi kami tetap HAPPY. Menang kalah memang adat dalam pertandingan, mungkin disebabkan kami kurang dari skill tarian sbb tue kami tidak tercalon dalam list finalis malam tue. Xpe2, next time kalau ader lagi peluang, kami try cube yg terbaik punya.TERBAIK YUP!!


Sedikit bingkisan buat tatapan kalian:








Tiada ulasan:

Catat Ulasan