Ahad, 25 Julai 2010

UKM gelap gelitaaa.................


Seharian UKM xde bekalan eletrik, hujung minggu plak tue.baru je nak landing2 ngan bantal peluk, merebah badan yg sengal2 akibat malam tadi semangat sgt belatih menari.Member2 dpt je tahu satu UKM xde letrik, sume pakat nak keluar. Aku memang malas ye nak kuar g mane2 ahad nie, niat nk berebah je kat tilam.Sbb malam nanti nk kene belatih lagi menari, kang pancit plak menari sbb g ke hulur hilir. Konon2 boleh gak simpan tenaga tuk malam karang.

Seawal jam 7.30 pg, berduyun2 students UKM tunggu bas, aku dgr dari member aku tunggu dari kul 8 pagi masih lagi x dapat naik bas, last2 kul 11 baru dapat naik.Siannye, kl aku xde makne ye la nk kuar, sbb dah set dlm otak harini aku nk tido.hehehe.

Aku ngan roomate aku satu kepale gak, die baru habis Program kat Dectar, penat x mau g mane2 segeng la ngan aku berfantasi di alam mimpi.tido x ingat dunia. pagi2 sedap la tido, sejuk je. beselubung satu badan ngan selimut.Ahhh..enak ye.naik je t. hari, adoi, mulai panas ditambah plak dgn kebisingan budak2 indon practise pancaragam. dum.dam.dum.dam.memekak aje.

Dum.dam.dum.dam.kisah pe, tido tetap tido, masyallah melampau betul aku

Ya allah memang melampau, sampai member aku ketuk pintu ajak kuar makan baru bangun.Adeh walaupun tido lame tapi kaki aku masih lagi sakit, ingat blh sembuh tido lame.mak ai petua mane aku dengar nie.

Dijangkakan petang karang baru bekalan letrik ada balik, sampai kolej,still xde lagi, lepak jap kat cafe sambil minum2, saje nk tengok suasana biler xde api. Kesian ye aku tengok, banyak makanan x habis, tokey kedai duk melangngok je, bebudak yg dtg boleh dikire berape kerat je yg lepak. nasib aku x amik gamba.Balik je bilik, mmm xde letrik lagi, aku pun dah terikut tokey cafe tuk melangngok kat tepi tingkap, ruper2 ye bukan aku sorg je yg bertabiat mcm tue, aku tengok kat atas, mak ai, ramai ye yg termenung, ko pandang aku, aku pandang ko..kikiki..

Pukul 6.40 dah nk dekat senja barulah ada balik eletrik, yeah sonok ye:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan