Khamis, 16 Disember 2010

::Permata Yang Dicari:::



Aku suka lagu nie. Lagu ni sedikit sebanyak ada kaitan dlm kehidupan aku nie yang sedang mencari seseorang yang aku ingini buat teman hidupku nanti.tapi mungkinkah dia tahu akan hasrat hati aku niee.Ha tu pasal la dalam lagu nie ada kata jika dia benar untukku, dekatkanlah hatinya dengan hatiku.Doa aje la ni.

Hai..ctr2 pasal teman istimewa nie sebenarnye aku masih lagi berusaha sambil2 tu menilai gak ok ke x.Nak bagi tahu ke tak erk? Mmm x payahh. Malu pulak.Kami masih berkawan dan mengenal satu sama lain.Lagi pun prinsip hidup aku xde istilah couple2 niee. X men laaa (insyaallah ).Pd aku biar la kawan sebab secara peribadi aku merasakan bahawa istilah persahabatan tu lebih bermakna daripada couple.Kalo berkawan nie kiter x yah nak hipokrit, boleh mengenali dirinya secara menyeluruh baik buruk die dan aku, tah yah nak wat laporan setiap hari , x yah nk mengabiskan duit tuk berdating2x n d most important is x dapat dosa. Lagi pun dalam Islam mane ader istilah bercouple sebelum kawin nie.bercouple selepas kawin adalah.emmm.Sebenarnye itu yang aku harapkan.

Berkasih lama-lama tanpa sebarang ikatan banyak mendatangkan bahananya, silap hari bulan tah aper2 yang buruk bakal berlaku. Nauzubilah huminzalik, jgnlah aku jadi golongan sebegitu. Apa yang aku harapkan sekarang ni adalah CINTA HAKIKI MENURUT LANDASAN ISLAM. Nikmatnye.Xpela skang nie tawakal dan berdoa sahaja yang mampu aku buat. Jika dia ditakdirkan buatku Ya Allah dekatkanlah hatinya dgn ku dan jika bukan jodohku maka aku harap aku redha dan hubungan persahabatan kami x kan putus sampai biler2.
.....Amin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan