Selasa, 8 Jun 2010

Hentikan kekejamanmu wahai Israel durjana


Sana sini orang bercerita tentang kekejaman pihak Israel di surat khabar, media dan secara tak langsung, iaitu kita sebagai blogger turut serta bercerita tentang isu Israel dan kekejamanya.Semenjak kisah komander Israel menyerbu kapal Mavi Marmara, kapal yg membawa bantuan kemanusiaan ke Gaza, semua org mulai sedar akan kekejaman yg dilakukan oleh Rejim Zionis, bukan selama ini tidak sedar tetapi lebih extra sedar, tersentak dan marah akan kekejaman, kebiadapan, rasa tidak malu akan tingkah laku yg dilakukannya.
Ini adalah foto-foto kebiadapan Israel terhadap bangsa2 Palestin. Gambar-gambar ini menjelaskan kekejaman Israel yang disebut Allah dalam surah Al Fatihah sbg Al Maghdlub (Orang yang dimurkai oleh Allah):

Israel Soldier pointing gun at a terrified child

agak2 sikit nk tunjuk kerek pun, ngan budak kecik tue. Inilah manusia spesis yg x paham maksud keperimanusiaan. Iblis dunia yg paling keji!!!

Israel killing Palestine children

puas hati mereka melihat seorang bapa tua memangku mayatnya anaknya.Bayangkan jika tue ahli keluarga aku. Ya Allah jauhkanlah... waaa!!! x mau...


Israel kill American and English women

bangsa len pun ko nak belasah wahai samseng dunia!!

Israel robbing Palestine land

x tahu malu betul, amik tanah org len.

Justeru itu, ayuh wahai sahabat2 mari kita bersama2 memboikot barangan Yahudi LAKNATULLAH


Oleh hal yang demikian, mari kita sama2 memohon agar Allah membantu saudara Islam kita dan mari sama2 kita membantu mereka semampu dan sedaya upaya kita untuk mereka dan agama kita yg kian ditindas dan dicabuli oleh pihak YAHUDI yg semakin lemak dan telah bermaharajalela.


“Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah……. . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di bumi Palestin, hancurkanlah rejim zionis.. amin . …”
(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi – dengan Izin Allah)

surah Al-Fil

3






Tiada ulasan:

Catat Ulasan